Thursday 12 April 2012

Återuppstådd. På min nittonårsdag.

Har varit på vift en vecka,och mycket har jag hunnit med. Bland annat två biobesök, ett ikeabesök, några dagar på en ö med släkten och våldgästande på någon annans skola. Och idag fyller jag år. Hela nitton, och jag känner mig som en gammal tant, speciellt då jag har så otroligt ont i ryggen. Och inte blev det bättre av att min käre far i morse utbrast att "tänk, nästa år fyller du jämnt!". Jag har tröstätit min frukost på sängen bestående av en yogurt för barn och ett kinderägg. Grattis till mig.

***

I have been gone for a week, and today is my birthday. I'm nineteen and I feel like an old lady. I did get a Kinder surprise for breakfast. Happy birthday to me.

1 comment:

  1. Sv. tack! Jag känner nog lite som du gör med! Jag åker var som helst bara jag får resa :P haha

    ReplyDelete