Thursday 19 April 2012

En vanlig morgon.

Steg upp med tuppen, åkte till skolan första gången på en evighet för att prata lite med min studiehandledare. Blev klar en bra bit före nio och traskade iväg till staden, som just höll på att vakna. Gick igenom shoppingcentrum #1 där allt utom en kiosk, ett café och stockmanns skönhetsavdelning (de hade galna dagar eller nåt) var öppet. Tog en morgonbulle på caféet och betraktade pensionärer på morgonkaffe och kostymnissar som köper take-awayfrukost. Mys.

Sådär annars blev jag just erbjuden jobb, otrolig lättnad..!

1 comment:

  1. jag kan fixa en åt dig om du vill! jag skrev "endast inom sverige" då jag egentligen menade "helst". boken kostar 100kr men då tillkommer ju frakt på det, och jag är inte helt säker på vad det kostar till finland.

    men om du vill ha en så ska jag givetvis fixa så att du får en!:)

    ReplyDelete