Friday 20 April 2012

Olette jonossa. Ni är i kö. pt2

Går på extrastark värkmedicin just nu. Fick recept av min läkare. Problemet är att den inte hjälper ett dugg och min rygg har varit sjuk konstant i över en vecka nu. Något är fel, så jag beslöt mig för att ringa hälsovårdsstationen igen. Hatar officiellt tantrösten som säger "olette jonossa ni är i kö", speciellt då man väntar och väntar och samtalet sedan gång på gång avbryts. Funderar allvarligt på att ge upp nu.

Update: jag kom fram! Tyvärr kunde ingen hjälpa mig - allt slit i onödan.

-

My back still hurts a lot, and my doctor gave me some extra strong painkillers. The problem is that they doesn't help at all. So I called the hospital again. The queue was so long that it tolk forever to get true. I hate the voice in the phone that says you're in à queue.

No comments:

Post a Comment