Friday 18 May 2012

I-landsproblem.

Min dator är på service. Batteriet är sönder och behöver bytas och eftersom det fanns två veckor kvar på garantin åkte jag och visade upp den. Jag var inte beredd på att de skulle ta den. Min bebis. Har datorer och iPadar hemma, så är inte så jättefarligt nu då jag slutat skolan och inte har några uppgifter att göra, MEN, grejen är den att min dator är fylld med pinsamt innehåll. Allvarligt. Förstår ni paniken då jag tvingades ge lösenordet till mannen bakom kassan? Jag ber till alla existerande gudar att de som fixar min dator är professionella och inte några snokande stalkers. Amen.

Förövrigt har jag fått mina studentresultat. Med ett medelvärde på E kan jag väl vara nöjd, antar jag, trots att två ämnen sänktes av studentexamensnämnden. Skalan är alltså L-E-M-C-B-A-I, där de 5% bästa resultaten av hela Finlands resultat är L, 15% E och 20-nånting M osv. Googla studentexamen om ni vill veta mer. Vilket ni knappast vill. Jag ska sluta tråka ut mina få läsare nu, förlåt. Student blir jag om två veckor, i alla fall. Det är huvudsaken.

---

My computer is on service, since the battery is broken. There's lots of embarassing stuff on it. Lets hope noone sees it. Also, I did get the results from my matriculaton exams. And I'm way over normal, so I guess that's good.

No comments:

Post a Comment