Sunday 18 March 2012

Jaha..

Då var det dags igen. Antalet bloggar jag haft och portaler jag testat börjar bli så många nu så att jag tappat räkningen totalt. För några veckor sedan satte jag lösenord på den bloggen jag varit aktiv med i några år eftersom jag kom fram till att jag nog inte vill att folk ska kunna googla på någonting och komma fram till mitt liv. 

Och nu är jag här igen. Mitt i natten, då jag egentligen borde sova så jag imorgon kan förbereda det sista inför nästa vecka, en av de viktigaste veckorna i mitt liv som kommer att avgöra min framtid rejält. Studentprovet i finska är på måndag och jag har inte gjort ett skit för att försöka mina obefintliga finskaegenskaper. Och då skriver jag bara medellång. B-finska, som bara ålänningarna borde skriva. Men jag är dålig. Historialäsandet går inget vidare heller, och matte kan gå helt hur som helst beroende på frågorna. 

Jag är en medelmåtta. En medelmåtta som borde plugga så mycket det bara går nu. Så vad fasen gör jag här?

No comments:

Post a Comment